АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА -- "              ..." -- 18 Қазан 2019
АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА -- "              ..." -- 18 Қазан 2019
БОС ЖҰМЫС ОРЫНДАРЫНЫҢ ЖӘРМЕҢКЕСІ !!! -- "Шиелі ауданы тұрғындарына! 2019 жылғы 11 ..." -- 10 Қазан 2019
АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА -- "Жоғары оқу орындары студенттеріне арналған байқау ..." -- 10 Қазан 2019
«ӘКЕ - ЕР, АНА – ЖІГЕР, БІР ҮЙДЕ ЕКІ КЕМЕҢГЕР» -- "ӘКЕ - ЕР, АНА - ЖІГЕР, БІР ҮЙДЕ ЕКІ КЕМЕҢГЕР» ..." -- 27 Қыркүйек 2019
ШИЕЛІ АУДАНЫНДА ТЕРРОРИЗМГЕ ҚАРСЫ КОМИССИЯ ОТЫРЫСЫ ӨТКІЗІЛДІ -- "2019 жылдың 18 қыркүйек күні Шиелі ауданы ..." -- 27 Қыркүйек 2019
ХАБАРЛАНДЫРУ -- "  ҮІ  шақырылған аудандық ..." -- 24 Қыркүйек 2019
БАСПАСӨЗ ХАБАРЛАМАСЫ -- "БАСПАСӨЗ ХАБАРЛАМАСЫ 21 қыркүйек 2019 жыл ..." -- 24 Қыркүйек 2019
БАСПАСӨЗ ХАБАРЛАМАСЫ -- "БАСПАСӨЗ ХАБАРЛАМАСЫ 20 қыркүйек 2019 жыл ..." -- 24 Қыркүйек 2019
ХАБАРЛАНДЫРУ -- "Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері ..." -- 20 Қыркүйек 2019

Қытай көшбасшысының Жібек жолы экономикалық белдеуін құру жөніндегі бастамасы сол кездегі жаһандық экономикалық дағдарысты еңсеру үшін өте қажет болды. Елбасы CCTV телеарнасына берген сұхбатында осылай деді.

Нұрсұлтан Назарбаев бағдарламаның сәтті іске асқанын тілге тиек етті. Мұндай бастаманы қолға алу керектігін Си Цзиньпин 2013 жылы Назарбаев университетінің қабырғасында айтқан болатын. Содан кейін бұл жоба көптеген елдің қолдауына ие болды. Мемлекет басшысы өз сұхбатында Қазақстан мен Қытай арасындағы ынтымақтастық жайын да сөз етті. «Нұрлы жол» және «Бір белдеу, бір жол» бағдарламаларының тоғысу аясындағы екіжақты ықпалдастыққа назар аударды.

Нұрсұлтан Назарбаев, Қазақстан Республикасының Президенті:

- Эта идея просто была необходимой. Она была подброшена для всех государств, которые с удовольствием подхватили, как идея, которая поможет выйти из остатков этого кризиса. Это как раз стимулировало, чтобы мы провели свою программу «Нурлы Жол», чтобы подхватить, потому что путь в сторону Европы идёт через Казахстан, Россию. Строительство ж/д через Казахстан в Европу, строительство сухого порта Хоргос, а также новой ж/д ветки, которая соединила юг Казахстана через Алмату в Европу, а также строительство автомобильной магистрали Западный Китай, Западный Казахстан – 2700 км, мы её завершили, то есть все эти магистрали позволили осуществить, и это уже работает. 

Видео ақпараттар

Scroll to top